Vegaialla on nyt oma sivu!

Teksti: Anniina Ljokkoi

Verkkolehtemme toimii tästä päivästä alkaen omalla sivullaan osoitteessa vegaialehti.net.

Uudella sivulla on julkaistu Vegaian historian pisin artikkeli, Eläinsuojelukeskus Tuulispään perustaja Piia Anttosen haastattelu. Jessica Sunin kirjoittamassa artikkelissa käydään läpi Tuulispään vaiheita sen perustamisesta viiden vuoden takaa aina uusimpiin uutisiin saakka. Juttua kuvittaa leivontablogistaan tunnetun Satu Saunion valokuvat.

Tuoreiden juttujen joukossa on myös Tarja Tanskasen arvio vasta ilmestyneestä tietokirjasta ”Vähemmän lihaa“ sekä nimimerkki Ansku Annalan ampiaispelkoa käsittelevä omakohtainen kolumni.
Ruokabloggarina jatkava Elisa Hartikka on tällä kertaa kokeillut rapean tofun paistoa erilaisilla mausteilla.
Lastenpalsta Vegara ottaa uuden lähtöspurtin julkaisemalla lastenkirjailija-kustantaja Ville Hytösen sadun äkäisestä Hämämäkämäkistä, joka pyydystää verkkoonsa hyönteisiä.

Erillisen sivun avulla lehti pyrkii erottautumaan entistä selvemmin omaksi julkaisukseen. Vegaian julkaisijana on edelleen Vegaaniliitto ry.