Avaamme pian uuden sivun!

Teksti: Anniina Ljokkoi

Vegaian toimitus valmistelee verkkolehdelle omaa sivustoa. Uuden sivun on tarkoitus aueta jo elokuun aikana.

Vegaian julkaisu siirtyy lähiviikkoina omalle sivulleen. Erillisen sivun avulla lehti pyrkii erottautumaan entistä selvemmin omaksi julkaisukseen. Vegaia on silti jatkossakin Vegaaniliiton julkaisu.

Uudella sivulla jatkavat lehden tutut juttutyypit ja vakiopalstat. Luvassa on uutisia ja artikkeleita vegaaniruoasta ja ruokatarjonnasta, ravitsemuksesta ja eläinoikeuksista. Elisa Hartikka jatkaa Nuudelinkäräyttäjä-ruokakolumnien bloggaamista, ja lastenkasvatusta pohtivia kolumneja julkaistaan Pieni ihme -blogissa.

Vegaia siirtyi vuoden 2015 alussa verkkoon ja lopetti painetun lehden julkaisun. Vuoden 2014 lopusta alkaen lehden juttuja on julkaistu Vegaaniliiton sivujen yhteydessä.