Mediamyynti

Vegaaniliiton verkkosivujen kautta saat viestisi perille

Verkkosivuillamme saavutat jopa 40 000 kävijää kuukaudessa. Olemme johtavassa asemassa kasvissyönnin sekä veganismin alalla veganismiin ja kasvissyöntiin perehtyneenä järjestönä, jolloin saat ilmoituksesi suunnattua juuri oikealle asiakaskunnalle.

Vegaia, Suomen ainoa täysin veganismiin keskittyvä lehti, on vuoden 2015 alusta lähtien sähköistynyt ja ilmaiseksi luettavissa verkkosivuiltamme ja saavuttaa siten yhä enemmän lukijoita. Meidän kauttamme saavutat asiakkaat, joiden kiinnostuksiin kuuluvat kasvissyöntiä sivuavat aiheet ruoasta aina kulttuuriin sekä urheiluun. Ilmoitustilan voit valita omien tarpeidesi mukaan.

Löydät varmasti mieleisen paikan omalle ilmoituksellesi!

Ilmoitustiloja voit tarkastella osoitteesta vegaaniliitto.fi/vegaaniliitto/mainosdemo.

Hinnasto

• Slideshown ilmoitustila 150 € / kk
  • Yläpalkin ja mobiililaitteiden ilmoitustila 150 € / kk
  • Yläpalkin ilmoitustila 100 € / kk
  • Sivupalkin ilmoitustila 50 € / kk
  • Ilmoituksen graafinen suunnittelu 50 € / alkava tunti

Yhteistyö- sekä jäsenetukumppanimme ovat oikeutettuja -20 % alennukseen kaikissa ilmoituksissa. Ilmoituksen graafinen suunnittelu ei sisälly alennukseen.

Ohjeistus

Voit klikata kuvaa suuremmaksi.

Mainoskoot

Ilmoitukset näytetään satunnaisessa järjestyksessä. Mobiilimainos näkyy alle 720px leveissä selainikkunoissa/-laitteissa, muut mainokset yli 720px leveissä. Sivumme ovat responsiiviset eli ne muuttavat leveyttään käytettävissä olevan laitteen/selainikkunan koon mukaan. Täten myös mainospaikkojen koot muuttuvat jonkin verran eri laitteilla ja erikokoisilla selainikkunoilla.

Tarkista koko eri mainospaikoille edellisen sivun ohjeiden mukaan. Suunnittele mainos mainospaikan kuvakoossa. Ilmoitusten tulee olla JPG-formaatissa ja tarkkuuden on oltava 300 dpi. Fonttikoon kannattaa olla luettavuuden vuoksi vähintään 7-8.

Mediaehdot

• Ilmoitusten tulee olla Vegaaniliitto ry:n etiikan mukaisia. Emme julkaise ilmoituksia, joissa mainostetaan eläinperäisiä tuotteita.
  • Ilmoitusten tulee olla hyvän maun rajoissa. Vegaaniliitto haluaa edistää veganismia positiivisen näkökulman kautta, joten esimerkiksi teuraskuvat eivät sovi imagoomme.
  • Vegaaniliitto on puoluepoliittisesti ja uskonnollisesti sitoutumaton järjestö. Puoluepoliittisia tai uskonnollisia ilmoituksia ei julkaista.
  • Vegaaniliitto on oikeutettu valitsemaan ilmoituksensa näillä perustein, tekemään korjausehdotuksia tai hylkäämään kokonaan ehtoja loukkaavat ilmoitukset.

Ota yhteyttä ja varaa itsellesi ilmoitustila. Voimme myös sopia kestoilmoittajan alennuksesta.

Vegaaniliiton mediamyynti
info@vegaaniliitto.fi