Kuva kirsikkapuun kukinnasta

Tulevia tapahtumia ja ajankohtaisia asioita Vegaaniliitossa.

Vegaaniliiton Tampereen paikallisryhmän avoin tapaaminen

Tiistai, 1. elokuu 2017 - 17:00 - 18:30
Kuninkaankatu 39, FI-33200 Tampere, Suomi

Kiinnostaako Vegaaniliiton toiminta Tampereella? Paikallisryhmän tapaamisessa suunnitellaan tulevaa ja tavataan muta aktiiveja rennoissa tunnelmissa. Tervetulleita ovat niin vanhat jäärät kuin uudet toiminnasta kiinnostuneet! :-)

Tapaaminen järjestetään Kuninkaankatu 39:n järjestötilassa ja sään salliessa voimme jalkautua uloskin nauttimaan kesästä.

Tervetuloa!

Tule mukaan yhdistyksen toimintaan!

Vegaaniliitto etsii jatkuvasti aktiivisia vegaanisen elämäntavan puolestapuhujia joukkoihinsa. Ruohonjuuritason vapaaehtoistoiminnassa hyödyksi on kaikenlainen osaaminen ja halu toimia hyvän asian puolesta!

Paikallisryhmien toimintaan pääset mukaan osallistumalla paikallisryhmien tapaamisiin. Mikäli Ajankohtaista-sivulla ei näy toimintaa paikkakunnallasi, tarkista Yhteystiedot-sivulta, onko paikkakunnallasi Vegaaniliiton yhdyshenkilöä ja tiedustele häneltä seuraavan tapaamisen ajankohtaa. Yhdyshenkilöt toimivat linkkinä muiden paikkakunnan aktiivien välillä.

Mikäli käy ilmi, että paikkakunnallasi ei ole vielä Vegaaniliiton yhdyshenkilöä, voit ryhtyä sellaiseksi itse! Ole se muutos, jonka haluat maailmassa nähdä, ja aktivoidu! Ota yhteyttä meihin, niin mietitään yhdessä toimintamahdollisuuksia paikkakunnallasi: vapaaehtoiset@vegaaniliitto.fi

Avoimet tehtävät

Kiinnostaako Sinua muunlainen vapaaehtoistyö? Kyllä, kertokaa lisää!

Toimistot

Meillä on toimisto sekä Helsingissä että Tampereella. Helsingin toimiston osoite on Suvilahdenkatu 4, 00500 Helsinki. Toimisto sijaitsee lähellä Sörnäisten metroasemaa. Samoissa tiloissa on Animalian toimisto.

Tampereen toimiston löydät osoitteesta Kuninkaankatu 39, 33200 Tampere (lähellä Laukontoria). Myös Tampereen toimistolta löytyy Vegaaniliiton lisäksi muita yhdistyksiä.

Katso tarkemmat tiedot Yhteystiedot-sivulta.

Aktivoidu, vaikuta ja tule rohkeasti mukaan! Vegaaniliitto tarvitsee juuri sinua!