Tule mukaan Vegaaniliiton toimintaan!

Tulevia tapahtumia ja ajankohtaisia asioita Vegaaniliitossa.

Paikallisryhmän tapaaminen, Helsinki

Keskiviikko, 29. maaliskuu 2017 -
Helsingin toimisto (Suvilahdenkatu 4, 00500 Helsinki)

Lämpimästi tervetuloa pääkaupunkiseudun paikallisryhmän tapaamisiin! Tapaamisissa käymme läpi paikallisryhmän mennyttä ja tulevaa toimintaa sekä vaihdamme kuulumisia kahvi- ja teekupposten ääressä. Sinun ei tarvitse olla vegaani osallistuaksesi yhdistyksemme tapaamisiin ja toimintaan. Positiivinen asenne vegaanista elämäntapaa kohtaan riittää. :)

P.s. Tilamme eivät ole esteettömät wc:n osalta.

Tule mukaan yhdistyksen toimintaan!

Vegaaniliitto etsii jatkuvasti aktiivisia vegaanisen elämäntavan puolestapuhujia joukkoihinsa. Ruohonjuuritason vapaaehtoistoiminnassa hyödyksi on kaikenlainen osaaminen ja halu toimia hyvän asian puolesta!

Paikallisryhmien toimintaan pääset mukaan osallistumalla paikallisryhmien tapaamisiin. Mikäli Ajankohtaista-sivulla ei näy toimintaa paikkakunnallasi, tarkista Yhteystiedot-sivulta, onko paikkakunnallasi Vegaaniliiton yhdyshenkilöä ja tiedustele häneltä seuraavan tapaamisen ajankohtaa. Yhdyshenkilöt toimivat linkkinä muiden paikkakunnan aktiivien välillä.

Mikäli käy ilmi, että paikkakunnallasi ei ole vielä Vegaaniliiton yhdyshenkilöä, voit ryhtyä sellaiseksi itse! Ole se muutos, jonka haluat maailmassa nähdä, ja aktivoidu! Ota yhteyttä meihin, niin mietitään yhdessä toimintamahdollisuuksia paikkakunnallasi: vapaaehtoiset@vegaaniliitto.fi

Avoimet tehtävät

Kiinnostaako Sinua muunlainen vapaaehtoistyö? Kyllä, kertokaa lisää!

Toimistot

Meillä on toimisto sekä Helsingissä että Tampereella. Helsingin toimiston osoite on Suvilahdenkatu 4, 00500 Helsinki. Toimisto sijaitsee lähellä Sörnäisten metroasemaa. Samoissa tiloissa on Animalian toimisto.

Tampereen toimiston löydät osoitteesta Kuninkaankatu 39, 33200 Tampere (lähellä Laukontoria). Myös Tampereen toimistolta löytyy Vegaaniliiton lisäksi muita yhdistyksiä.

Katso tarkemmat tiedot Yhteystiedot-sivulta.

Aktivoidu, vaikuta ja tule rohkeasti mukaan! Vegaaniliitto tarvitsee juuri sinua!