• Mainos: -10% jäsenetu normaalihintaisista tuotteista TwistBe myymälällä
  • Tässä voisi olla sinun mainoksesi
  • Kokeile vegaanista ruokavaliota kuukausi, saat informatiivisia uutiskirjeitä ja oman tuutorin avuksesi!

Vegaaniliitossa tapahtuu

Juuston maistatustapahtuma, Helsinki

25.01.2017 - 17:30
Helsingin toimisto (Suvilahdenkatu 4, 00500 Helsinki)
Oletko kenties juuri osallistunut Vegaanihaasteeseen? Oletko vasta tutustumassa vegaanisten vaihtoehtojen ihmeelliseen maailmaan? Tämä tapahtuma on juuri sinulle! Tervetuloa Vegaaniliiton toimistolle maistamaan vegaanisia juustoja! Paikalla on myös Vegaanihaasteen tuutoreita, jotka voivat vastailla mahdollisiin mieltäsi askarruttaviin kysymyksiin.

Järjestämme tapahtuman yhdessä Helsingin Vegekaupan kanssa. Tapahtuma on soveltuva kaiken ikäisille ja se on päihteetön. Tapahtumatilan wc-tilat eivät valitettavasti ole esteettömät.

Satu Saunio Vegaanihaasteen vieraana, Joensuu

25.01.2017 - 18:00
Kulttuurikahvila Laituri (Itäranta 10, 80100 Joensuu)

Satu Saunio on tamperelainen harrastelijaleipuri. Hänet tunnetaan Kamomillan Konditoria -leivontablogista, jota hän on kirjoittanut vuodesta 2009. Satu tulee puhumaan erityisesti kananmunattomasta leivonnasta ja kasvipohjaisten tuotteiden käytöstä leivonnassa.

Lisää Satusta ja hänen blogistaan voit lukea täältä http://www.kamomillankonditoria.com/p/info.html

Uutisia ja tiedotteita

18.1.2017

Verkkosivujen uudistaja

Vegaaniliiton internetsivut uudistetaan kevään 2017 aikana. Etsimme uudistuville nettisivuillemme tekijää.

31.12.2016

Tammikuussa neljättä kertaa starttaavaan Vegaanihaasteeseen on ilmoittautunut ennätysmäärä osallistujia.

17.12.2016

Ympäristö- ja eläinsuojelujärjestöt luovuttivat jo viidennen kerran jouluisen kasviskoritervehdyksen presidenttiparille Mäntyniemessä.